quote:Op donderdag 17 november 2005 10:44 schreef RSH11 het volgende:
[..]
![]()
(sorry heb voor de rest weinig toe te voegen)
Ow, God, ja..... JIJ was dat k*t kind dat de baard van de Sint aftrokquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
: Zullen we deze ook maar eens gaan kortwieken?
![]()
Hm Nok, zou het, ik kan het me niet herinneren, ik ben wel even de oude doos voor je ingedoken en vond daar een kleine Stenny heel braaf bij Sinterklaas.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, God, ja..... JIJ was dat k*t kind dat de baard van de Sint aftrok![]()
Dat IS het.... je afkeer van haar. Een oud jeugdtrauma. Je kreeg nooit wat je wilde van de sint.
Gelukkig was ik toen nog heel lief en onschuldig.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:51 schreef RSH11 het volgende:
waarom lees ik steeds: "Jij was dat kutkind dat de Sint aftrok"?
-edit-
En nu weer OT kinders!
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hm Nok, zou het, ik kan het me niet herinneren, ik ben wel even de oude doos voor je ingedoken en vond daar een kleine Stenny heel braaf bij Sinterklaas.Maar wat doet de Sint nou, geeft hij me een onderscheiding of zo?
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ahahaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeee, hij gaf je de reden voor je weggestopte jeugd/Sint/behaarde mannen trauma.
ontopic??? Sue me...... ik wil best mee naar Spanje![]()
Zelf heb ik geen ervaring met astrale-sex-geesten (ow wat breng ik het weer sensationeel...). Ik voel wat Sten ervaart niet als overspelquote:Usericon van FuifDuif
Maar Jeroen, voel jij de astrale seks van Stenny niet als een soort overspel? Of duik je zelf ook nog wel eens tussen de astrale lakens met de hete dametjes van gene zijde ?
Leuk dat je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:39 schreef kruimel_20 het volgende:
Hoi sten,
Ik heb toevallig gister de" vriendin" gelezen (wel van een tijdje terug) waar je in stond.
Vond het wel interresant...
het is denk ik ook wel moeilijk te begrijpen als je het zelf niet meemaakt. Maar zoals je het daar
verwoordde is het wel een beetje te volgen.
Wel leuk dat je erin stond. tussen alle andere "Knuffel" verhalen.
Leuke foto die erbij stond trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |